Bestelling:

Kan ik mijn bestelling direct naar de ontvanger sturen?

Ja zeker! Je kan bij het bestellen tijdens de eerste stap bestellen kiezen om je cadeau op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen. Dit is altijd zonder factuur.

Kan mijn bestelling op een postbus adres geleverd worden?

Op een postbus adres kunnen we helaas niet bezorgen. Heb je een privé of werkadres? Daar komt de bezorger van DHL graag langs!

Hoe verwijder ik een product uit de winkelwagen?

In de winkelwagen zie je naast het aantal een kruisje staan. Door hierop te klikken kan je het product uit de winkelwagen verwijderen.

Kan ik meerdere cadeautjes tegelijk bestellen?

Wij raden aan om alle cadeautjes die je wilt bestellen, in één bestelling te plaatsen. Zodat je maar één keer verzendkosten hoeft te betalen.

Als je een cadeau in de winkelwagen hebt gezet, klik je op 'verder winkelen'. Nu kan je de rest van je cadeautjes toevoegen en vervolgens de bestelling plaatsen.

Kan ik mijn eigen ontwerp of logo laten graveren?

Ja hoor, dit kan zeker! Stuur ons een mailtje met het logo, en het idee wat je zoekt. Dan kijken wij wat er mogelijk is!

Kan ik extra tekst toevoegen? Of tekst weglaten?

Ja hoor, dit kan zeker! Als je het ontwerp iets aangepast wilt hebben, moet je even contact met ons opnemen. Dan kunnen we samen het ontwerp aanpassen naar wens.

Kan ik speciale tekens gebruiken?

We kunnen bijna alle tekens graveren/snijden. Maar om zeker te weten dat het lukt, vragen wij om contact met ons op te nemen voordat de bestelling geplaatst wordt. Zodat wij kunnen kijken of dat het lukt.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten hebben wij hier verder uitgewerkt.

Betalen:

Wat is jullie KvK- en BTW nummer?

Ons KvK nummer is 86983482 en ons BTW nummer is NL004336786B53.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

De factuur wordt niet met het pakketje meegeleverd. Wij versturen wel een bestel- en verzendsbevestigingsmail. Heb je liever een factuur? Geef dit dan aan bij opmerking tijdens het plaatsen van de bestelling, zodat we de factuur met de bestelbevestiging mee kunnen sturen.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

Nee, dit is nog niet mogelijk.

Hoe kan ik betalen?

Ja kunt bij ons op 3 verschillende manieren betalen. Kies uit een van de volgende betaalmethodes:

  • Ideal
  • Paypal
  • Bankoverschrijving

Gebruik je Ideal of Paypal? Dan wordt je betaling direct verwerkt en kunnen we meteen met jouw bestelling aan de slag.

Ja kan ook vooraf het geld overmaken via een handmatige overboeking. Via deze methode duurt het 2-3 werkdagen voordat de betaling verwerkt wordt. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, krijg je van ons een bestelbevestiging en gaan wij met jouw bestelling aan de slag. Hou hierbij dus wel rekening met een iets langere levertijd.

Wat zijn de betaalgegevens van Presents2Give?

Onze bankgegevens zijn:
BIC code: KNABNL2H
IBAN Nr.: nl47knab0507784359

Status bestelling:

Ontvang ik na het bestellen een bevestiging van de bestelling?

Ja, wij versturen een bevestigingsmail zodra jouw bestelling geplaatst is. Komt hij niet binnen? Check dan eerst even de spam box, misschien dat je hem daar kunt vinden.

Heb je het verkeerde e-mailadres ingevuld? Geen probleem, neem dan even contact met ons op en wij passen het e-mailadres voor je aan. Klopt het e-mailadres wel, maar heb je alsnog geen bevestiging ontvangen? Neem dan ook even contact met ons op!

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn betaalde bestelling?

Heb je een bestelling geplaatst, maar ben je een product vergeten toe te voegen? Stuur dan zo snel mogelijk een berichtje. Dit product kan nog toegevoegd worden, zolang wij de pakketje nog niet ingepakt en opgestuurd hebben.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Is de bestelling nog niet betaald? Dan kan de bestelling nog geannuleerd worden. Maar is er al wel betaald? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, de bestelling kan dan alleen nog geannuleerd worden als de producten nog niet bedrukt zijn.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog aanpassen?

Heb je een typefoutje gemaakt, of wil je de naam veranderen? Neem dan zo snel mogelijk na bestellen contact met ons op. De bestelling kan alleen aangepast worden zolang de producten nog niet gemaakt/bedrukt zijn.

Verzenden:

Wat zijn de bezorgdagen?

DHL brengt onze pakketjes van maandag t/m zaterdag bij je langs.

Past mijn pakket door de brievenbus?

Tijdens het plaatsen van de bestelling zie je welke verzendmethodes mogelijk zijn. 

Is mijn bestelling al verzonden?

Zodra wij jouw pakketje hebben verstuurd krijg je van ons een verzendbevestiging.

Wat is de levertijd van mijn cadeau?

Wij verzenden binnen 1 tot 4 werkdagen nadat de betaling binnen is, bij artikelen die op verzoek moeten worden gemaakt zullen wij contact opnemen over de verzending.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Heb jij een brievenbuscadeau besteld? Dan hoef je niet thuis te zijn en levert de postbode het cadeau door de brievenbus. Wanneer jouw cadeau valt onder pakketpost en je bent niet thuis tijdens het bezorgmoment, dan gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde service punt. Je kunt het hier de volgende werkdag ophalen. Je ontvangt in dit geval een briefje in de brievenbus.

Kan ik mijn pakketje volgen?

Als je de mogelijkheid brievenbuspost met track en trace of pakketpost hebt gekozen als verzendmethode, dan is het mogelijk om je pakketje te volgen.

Heb je ergens hulp bij nodig? Neem dan contact met ons op!